Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnson, Roger T.; und weitere
TitelThe Effects of Cooperative, Competitive and Individualistic Student Interaction Patterns on the Achievement and Attitudes of Students Learning the Golf Skill of Putting.
QuelleIn: Research Quarterly for Exercise and Sport, 55 (1984) 2, S.129-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCompetition; Cooperation; Goal Orientation; Golf; Individualized Instruction; Learning Processes; Physical Education; Psychomotor Skills; Student Motivation
AbstractThree types of student-student interaction patterns (cooperative, competitive, and individualistic) can be structured for learning of physical skills. Students were studied to observe which type of interaction process promoted learning the golf skill of putting. Results are presented. (Author/DF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: