Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAvery, M. Russell, III; Davis, Paul D.
TitelThe Effect of Anxiety Producing Simulation Tasks on Nondisabled Preparatory Vocational Teachers' Attitudes toward the Physically Handicapped Vocational Student.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 8 (1983) 4, S.1-10Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAnxiety; Attitude Change; Attitudes toward Disabilities; Physical Disabilities; Preservice Teacher Education; Simulation; Student Attitudes; Vocational Education
AbstractThis experimental study assessed the attitudes of vocational students enrolled in a preparatory vocational teacher education program and determined the relative effectiveness of a simulated handicapping condition in changing attitudes toward the handicapped. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: