Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPhelps, L. Allen
TitelReauthorization: Issues and Options for Special Populations.
QuelleIn: VocEd, 59 (1984) 1, S.33-35Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Civil Rights Legislation; Disabilities; Economically Disadvantaged; Educational Policy; Equal Education; Federal Legislation; Limited English Speaking; Vocational Education
AbstractSince the civil rights movement of the 1960s, the federal government has taken an aggressive role in ensuring that all individuals have equal access to public education programs. For the disadvantaged, handicapped, limited English proficient, and other individuals with special educational needs, vocational education has been an important federal policy arena. (SSH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: