Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAsselin, Susan B.; Vasa, Stanley F.
TitelThe Use of Peer Tutors in Vocational Education to Assist Mildly Handicapped Students.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 6 (1983) 2, S.75-84Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperative Programs; Mainstreaming; Mild Disabilities; Peer Teaching; Program Development; Secondary Education; Tutoring; Vocational Education
AbstractA cooperative tutoring program between vocational and special education teachers can ease the integration of mildly handicapped students into vocational classes. Tutors should receive training on instructional techniques as well as feedback on their performance. Cooperation among the tutors and the special and vocational teachers can lead to effective programing. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: