Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCrew, John L., Sr.
TitelBaltimore City Public Schools: A Progress Report.
QuelleIn: NASSP Bulletin, 67 (1983) 466, S.40-42Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Basic Skills; Educational Change; Educational Objectives; Elementary Secondary Education; Instructional Improvement; School Districts; Superintendents; Urban Schools; Maryland (Baltimore)
AbstractChanges instituted by a new superintendent in 1975 and credited with improving student achievement and the educational climate include establishment of measurable goals, a curriculum stressing basic instruction, staff development activities, a diagnostic testing program, differentiated courses offering remedial instruction, teacher redistribution, systemwide supervision, and modified promotional policies. (MJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: