Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStrange, C. Carney; Contomanolis, Emanuel
TitelKnowledge Perceptions of Human Development Theory among Student Affairs Masters Students.
QuelleIn: Journal of College Student Personnel, 24 (1983) 3, S.197-201Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCounselor Qualifications; Curriculum; Graduate Students; Higher Education; Metacognition; Professional Education; Student Attitudes; Student Development; Student Personnel Services; Values
AbstractSurveyed master's level students (N=367) to assess knowledge perceptions of human development theory. Results showed the majority of respondents clearly valued human development theory and considered it a necessary qualification for student affairs practice. But over half the students had not studied over half the theories. (JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: