Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMartin, Robert A.; Howell, David L.
TitelSelected Supervisory Techniques Used by Principals and Their Implications to the Success of Beginning Teachers.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 24 (1983) 3, S.53-60Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Beginning Teachers; Leadership Styles; Principals; Supervisory Methods; Teacher Effectiveness; Vocational Education
AbstractThe purpose of the study was to determine if using selected supervisory techniques would contribute to the success of beginning teachers of vocational agriculture. Found that vocational agriculture teachers, supervisors, administrators, and teacher educators should consider using more effective supervisory strategies and conduct further research in the area of supervision. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: