Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOwston, Ronald D.
TitelA Cooperative Model for the Evaluation of Indian Community Schools.
QuelleIn: Canadian Journal of Native Education, 10 (1983) 3, S.1-4Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAmerican Indian Education; Canada Natives; Citizen Participation; Community Control; Community Involvement; Community Schools; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Foreign Countries; Models; School District Autonomy
AbstractIndian-controlled education programs may be evaluated by involving community members/leaders; administrators/teachers/students; federal-provincial education officers. The advantages include heightening community awareness of strengths/weaknesses in education programs, allowing community control over nature/duration of evaluation, providing ongoing feedback throughout evaluation, and a final summary report for future reference. (MH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: