Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHowe, Harold, II
TitelNational Politics and the Schools: A Tangle of Crosscurrents without Rhyme or Reason?
QuelleIn: Change, 15 (1983) 5, S.22-29Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Access to Education; Educational Policy; Educational Quality; Equal Education; Federal Government; Government School Relationship; Higher Education; Parochial Schools; Politics; Private Education; Public Policy; State Government; Vocational Education
AbstractThe national politics of American education have clustered around four major issues: the federal effort on behalf of minorities, the poor, and other disadvantaged groups; the national politics of private and religious schools; the quality of schooling as a concern of the federal government; and educational strategies for the government. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: