Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreenan, James P.
TitelThe Utility of Student Self-Ratings and Teacher Ratings for Assessing Students' Generalizable Skills.
QuelleIn: Community/Junior College Quarterly of Research and Practice, 7 (1983) 3, S.231-52Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAptitude Tests; Basic Skills; Community Colleges; Females; Majors (Students); Scores; Self Evaluation (Individuals); Student Evaluation; Two Year Colleges; Vocational Education
AbstractReports on a study of the effects of students' sex, type of vocational program, and aptitude test scores on self-ratings and teachers' ratings of students' generalizable skills. Concludes that student self-ratings and teacher ratings may represent feasible, practical ways to assess students' skills. Includes recommendations for further research and practice. (AYC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: