Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBiott, Colin
TitelThe Foundations of Classroom Action-Research in Initial Teacher Training.
QuelleIn: Journal of Education for Teaching, 9 (1983) 2, S.152-60Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAction Research; Classroom Observation Techniques; Evaluation Methods; Foreign Countries; Group Discussion; Higher Education; Preservice Teacher Education; Self Evaluation (Individuals); Student Teaching; Teacher Evaluation; Teaching Methods
AbstractThis paper stresses the importance of collaborative evaluation and discussion for helping preservice teachers develop the disposition and skill to engage in self-evaluation. Participation in the action-research process can enhance students' abilities to analyze different types of teaching experiences. (Author/PP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: