Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchwartz, Lita Linzer
TitelNurturing an Endangered Species: A Constructive Approach to Faculty Development.
QuelleIn: Improving College and University Teaching, 31 (1983) 2, S.65-68Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Attitudes; College Faculty; Faculty Development; Higher Education; Information Sources; Instructional Improvement; Interdisciplinary Approach; Organizational Climate; Professional Associations; Sabbatical Leaves; Teacher Motivation
AbstractSuggestions for creating faculty development opportunities include: individual initiatives through professional sources, interdisciplinary efforts, development of new skills, mentoring, and consulting; and administrative efforts such as inservice programs, sabbaticals, brainstorming sessions, and investigating new teaching markets. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: