Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLebby, Sam J.; Lutz, Jack
TitelEducation and Productive Work: The Bunumbu Approach.
QuelleIn: Prospects: Quarterly Review of Education, 12 (1982) 4, S.485-93Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunity Development; Comparative Education; Education Work Relationship; Elementary Education; Foreign Countries; Higher Education; Pilot Projects; Rural Schools; Teacher Education; Vocational Education; Sierra Leone
AbstractThe Bunumbu project was designed to improve the quality of the rural primary education system in Sierra Leone (Africa) through an improved teacher-education program. Primary school teachers, trained in community development skills, adult education, agricultural sciences, crafts, rural technology, and home economics serve in pilot schools in 20 villages. (AM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: