Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHawley, Willis D.
TitelAchieving Quality Integrated Education--with or without Federal Help.
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 64 (1983) 5, S.334-38Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Leitfaden; Change Strategies; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Federal Government; Government Role; Racial Relations; School Desegregation
AbstractConsiders the kinds of changes occurring in desegregated schools and suggests several strategies for meeting the challenges and taking advantage of the opportunities offered for improving education and racial relations. Proposes policies that the federal government can use to encourage desegregation without substantial expenditure or assertive action. (PGD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: