Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMallilo, Anthony T.; und weitere
TitelStatus of Pennsylvania Special Needs Students in Vocational Agriculture.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 24 (1983) 1, S.34-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Agricultural Education; Competency Based Teacher Education; Disabilities; Disability Identification; Special Education; Special Education Teachers; Special Programs; Vocational Education; Pennsylvania
AbstractThis study identifies special needs students, by category of definition, who were enrolled in vocational agriculture programs in Pennsylvania during the 1980-81 school year. It further identifies program-related problems encountered by vocational agriculture teachers and it provides teachers' perceived level of competence for teaching handicapped students. (SSH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: