Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCantor, Joan H.; Spiker, Charles C.
TitelThe Effect of the Temporal Locus of the Introtact Probe on the Hypothesis-Testing Strategies of Kindergarten Children.
QuelleIn: Journal of Experimental Child Psychology, 34 (1982) 3, S.510-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Ability; Discrimination Learning; Hypothesis Testing; Kindergarten Children; Problem Solving
AbstractStrategies of kindergarten children in discrimination learning were studied in a factorial design with temporal placements of two introtact probes and two types of pretraining. Results support the expectation that the posttrial probe would improve the short-term efficiency of children in both pretraining conditions. (Author/MP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: