Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMonts, David L.; Pickering, Miles
TitelDoes the N-Solution Problem Measure Student Proficiency?
QuelleIn: Journal of Chemical Education, 59 (1982) 12, S.1032-33Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChemical Analysis; Chemistry; College Science; Evaluation Methods; Higher Education; Problem Solving; Science Education; Science Instruction
AbstractIn N-solution problems, students identify N solutions using only the materials themselves as reagents. Students who solved N-solution problems as a practical examination were asked to solve hypothetical N-solution problems on a paper/pencil test. Results indicate that students can solve these problems and still have gaps in knowledge of descriptive chemistry. (Author/JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: