Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMiller, Jeff
TitelDiscrete versus Continuous Stage Models of Human Information Processing: In Search of Partial Output.
QuelleIn: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 8 (1982) 2, S.273-96Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Processes; Generalization; Higher Education; Patterned Responses; Perceptual Motor Learning; Reaction Time; Research Methodology; Theories; Visual Stimuli
AbstractA technique is introduced to study the flow of information through processing stages in choice reaction time tasks. It was designed to determine whether response preparation can begin before stimulus identification is complete ("continuous" models) or if a stimulus must be fully identified prior to any response activation ("discrete" models). (Author/PN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: