Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWolfe, David E.; Jones, Gwendolyn
TitelIntegrating Total Physical Response Strategy in a Level I Spanish Class.
QuelleIn: Foreign Language Annals, 15 (1982) 4, S.273-80Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Course Evaluation; Program Effectiveness; Second Language Instruction; Secondary Education; Spanish; Student Evaluation of Teacher Performance; Student Improvement; Teaching Methods
AbstractReports on an experiment in which one group of high school students was taught using Total Physical Response (TPR) for 20 minutes a day and a control group was taught by the usual manner. Results showed students in the TPR group scored better on standard unit tests and expressed greater satisfaction with their teacher and course. (EKN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: