Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inParker, Kenneth A.
TitelEffects of Subliminal Symbiotic Stimulation on Academic Performance: Further Evidence on the Adaptation-Enhancing Effects of Oneness Fantasies.
QuelleIn: Journal of Counseling Psychology, 29 (1982) 1, S.19-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Behavior Change; College Students; Comparative Analysis; Fantasy; Grades (Scholastic); Higher Education; Need Gratification
AbstractCollege students (N=60), divided into three matched groups, received subliminal stimulation. The main dependent variable was the final examination grade. Results indicated that both experimental groups earned significantly higher grades than the control group and that the stimulation of oneness fantasies has an adaptation-enhancing effect on behavior. (Author/RC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: