Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWarden, Paul; und weitere
TitelA Team Approach for Providing Programs for Handicapped Learners in Vocational and Technical Education.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 4 (1982) 3, S.9-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Leitfaden; Career Guidance; Cooperative Programs; Disabilities; Educational Needs; Individualized Education Programs; Mainstreaming; Secondary Education; Teamwork; Vocational Education
AbstractCalls for a team approach to meeting the vocational needs of handicapped learners. Emphasizes the need for a multi-disciplinary approach to vocational programing. Specifies the competencies necessary to facilitate a team effort and provides an example of a cooperative approach to the individualized education programs. (Editor/CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: