Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBanta, Trudy W.; Shoun, Sandra
TitelThe Retirement Power in Education Project: An Evaluator's Perspective.
QuelleIn: Tennessee Education, 11 (1981) 2, S.21-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Grade 4; Grade 7; Individual Instruction; Older Adults; Program Evaluation; Reading Improvement; Remedial Reading; Tutorial Programs; Tennessee
AbstractEvaluation of Lenoir City, Tennessee pilot program using 14 retirees to tutor fourth and seventh graders one-to-one in reading using Laubach Reading Method indicated that fourth graders were more positive about the program; Laubach materials were too easy; and pre- and posttutoring California Achievement Test scores did not support reading achievement improvement. (NEC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: