Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShaw, A.M.
TitelA Modular Communicative Syllabus (1): The Underlying Ideas.
QuelleIn: English Language Teaching Journal, 36 (1982) 2, S.82-88Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Course Descriptions; English (Second Language); Instructional Design; Introductory Courses; Learning Modules; Notional Functional Syllabi; Postsecondary Education; Second Language Instruction; Structural Grammar
AbstractIntroduces a project in syllabus design for English as a second language at the elementary level undertaken by the British Institute of Madrid. Discusses the principles on which the framework for the experimental syllabus was constructed and explains the rationale for attempting to make it both "notional" and "structural." (Author/MES)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: