Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnston, John M.; Hodge, R. Lewis
TitelSelf-Evaluation through Performance Statements--A Basis for Professional Development.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 32 (1981) 6, S.30-33Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavioral Objectives; Competency Based Teacher Education; Cooperating Teachers; Evaluation Methods; Performance Factors; Preservice Teacher Education; Professional Development; Self Evaluation (Individuals); Student Teachers
AbstractA model for the self-evaluation and professional development of preservice teacher education students is presented. This model, which uses performance statements, provides prospective teachers with the opportunity to learn how to collect, assimilate, organize, and represent data and how to draw conclusions for self-appraisal. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: