Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTucker, G. Richard
TitelBilingual Education Research in Developing Countries: Implications for the United States.
QuelleIn: California Journal of Teacher Education, 8 (1981) 3, S.1-14Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Bilingual Education; Developing Nations; Educational Policy; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Language of Instruction; National Programs; Program Implementation; Nigeria; Philippines; Sudan
AbstractBilingual education programs in Nigeria, the Sudan, and the Phillippines are described. Although some approaches differed, educational planners in all three countries felt that they could best introduce children to formal education by using the language which they bring to the classroom for initial instruction. (FG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: