Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelToward a Liberating Interpretation of Philosophy for Vocational Education.
QuelleIn: Viewpoints in Teaching and Learning, 57 (1981) 4, S.1-6Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCareer Education; Educational Cooperation; Educational Philosophy; General Education; Individual Development; Job Skills; Skill Development; Vocational Education
AbstractA philosophy statement for vocational education should address new and emerging concerns and should incorporate elements essential to vocational education. The development of this liberating philosophy statement requires: (1) consensus within the field; (2) increased cooperation between general education and vocational education; and (3) emphasis on full human development and the process of education. (CJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: