Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChelliah, T.
TitelTraining of Teachers with Science or Humanities Background for Environmental Education: A Malaysian Case Study.
QuelleIn: Environmental Education and Information, 1 (1981) 2, S.95-107Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Descriptions; Curriculum Development; Developing Nations; Environmental Education; Higher Education; Humanities Instruction; Interdisciplinary Approach; Preservice Teacher Education; Science Education; Secondary Education; Secondary School Science
AbstractSummarizes the development, implementation and evaluation of an interdisciplinary course for postgraduate trainee teachers designed to help them incorporate environmental education into the existing secondary school curriculum. Includes information for a curriculum analysis and results from several questionnaires. (DC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: