Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHeady, Samuel C.; Porter, T. Roger
TitelMeeting the Needs of the Rural Disadvantaged: A Comprehensive Approach.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 4 (1981) 1, S.5-7Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBasic Skills; Career Development; Disadvantaged; Grade 11; Grade 12; High Schools; Job Placement; Job Skills; Parenthood Education; Rural Youth; Student Evaluation; Vocational Education; Vocational Schools; Ohio
AbstractDescribes the grades 11-12 joint vocational program at an Ohio vocational school to illustrate the components in an educational matrix designed to meet the needs of all students. Programs include career development, assessment/evaluation, basic skills lab, occupational work adjustment, occupational work experience, and placement and followup. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: