Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDeshazer, Mary K.
Titel"To Be Educated Themselves": Current Feminist Efforts in School Reform.
QuelleIn: Educational Horizons, 60 (1981) 1, S.30-35Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAthletics; Change Strategies; Educational Change; Elementary Secondary Education; Equal Education; Feminism; National Surveys; School Administration; Sex Fairness; Vocational Education; Womens Education
AbstractReports on the Project on Equal Education Rights (PEER), sponsored by the National Organization for Women, including its findings on sex discrimination in public school vocational education, interscholastic athletics, and school administration and some of its pilot efforts to promote equity. Part of a theme issue on women in education. (SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: