Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCanelos, James; Taylor, William
TitelA Networking Information Processing Strategy and the Learning of Field Dependents Receiving Visual Instructional Information.
QuelleIn: Journal of Experimental Education, 50 (1981) 1, S.42-46Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Style; Higher Education; Learning Processes; Learning Strategies; Recall (Psychology); Spatial Ability; Training; Visual Learning; Visual Stimuli
AbstractThe effects of a networking learning strategy upon facilitating the learning of field-dependent students are investigated. Results indicate that the strategy improves learning behavior of the field dependents on list learning and spatial learning. Learning behavior of field independents and field dependents is also compared. (Author/AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: