Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDillon, J. T.; Starkman, Stanley S.
TitelA 'Model' Approach to Evauation of Teacher Education Programs.
QuelleIn: Education, 101 (1981) 4, S.366-71Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Assessment; Evaluation Methods; Field Studies; Higher Education; Longitudinal Studies; Measurement Techniques; Models; Postsecondary Education; Program Effectiveness; Program Evaluation; Teacher Education Programs
AbstractA teacher education program evaluation model incorporates six features: program modification; field-based perspective; longitudinal approach; involvement of all related program personnel; reliable and comprehensive data; and examination of importance or values as well as effectiveness. Operation of the model, reaction of participants and implications for practice are described. (NEC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: