Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRiffel, Rodney; Hartley, Nancy
TitelArticulating Secondary Special Needs Groups into Postsecondary Programs: Some Directions for Future Research. [And Response.]
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 4 (1981) 2, S.83-89Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Articulation (Education); Disabilities; Needs Assessment; Postsecondary Education; Research Needs; Vocational Education
AbstractThe author considers potential approaches for articulating special needs secondary students into postsecondary programs, contending that research should examine personal concerns facing individuals socially and psychologically. A reaction by N. Hartley sees needs assessment as a critical step to develop effective articulation. See also EC 133 816-823. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: