Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enReynolds, Maynard C.; Johnson, Carole
TitelIEPs as Articulation Facilitators. [And Response.]
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 4 (1981) 2, S.68-78Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Articulation (Education); Disabilities; Individualized Education Programs; Postsecondary Education; Student Evaluation; Vocational Education
AbstractThe author suggests ways in which the individualized education program (IEP) may be used to facilitate articulation for handicapped students. Advantages of the IEP approach are noted for admissions, program modification, financial assistance, and instructional assessment. C. Johnson's reaction cites benefits as well as problems. See also EC 133 816-823. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: