Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHalloran, William; Krantz, Gordon C.
TitelProblems Associated with Handicapped Individuals' Accessing Education, Training, and Employment Programs: A National Perspective. [And Response.]
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 4 (1981) 2, S.48-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Disabilities; Employment; Federal Aid; Government Role; Vocational Education
AbstractThe authors examine six critical areas facing vocational and special educators, including resistance to including handicapped students in vocational programs; underrepresentation and segregation in those programs; and disproportionate funding. G. Krantz's response proposes a caseflow analysis to examine impacts of the U.S. Department of Education on vocational special education. See also EC 133 816-823. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: