Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBrustein, Michael; Meers, Gary
TitelDoes the Federal Vocational Education Legal Framework Hinder the Delivery of Programs for Special Needs Populations? [And Response.]
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 4 (1981) 2, S.8-22Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Articulation (Education); Costs; Delivery Systems; Disabilities; Federal Aid; Federal Legislation; Postsecondary Education; Vocational Education
AbstractThe author reviews the development of legislation in vocational education, discusses the changing notions of the excess cost concept, and suggests that excess cost has hindered special needs students. In reply, G. Meers asserts that youth ages 16 to 24 need coordinated services to help them find employment. See also EC 133 816-823. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: