Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCox, Lois M.; Wilson, Alfred P.
TitelA Comparison of Academic Gains in Reading among Mildly Learning Disabled Students in Three Program Structures.
QuelleIn: Reading Improvement, 18 (1981) 2, S.132-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Techniques; Comparative Analysis; Elementary Education; Homogeneous Grouping; Learning Disabilities; Program Content; Program Effectiveness; Reading Improvement; Reading Instruction; Reading Programs; Reading Research; Remedial Reading; Special Education
AbstractFound that mildly learning disabled elementary school students obtained significantly higher reading achievement in a self-contained special learning disabilities classroom than did students in a regular classroom with outside support from a learning specialist and students in a learning center setting. (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: