Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enIverson, Maynard J.; Davis, Paul D.
TitelEffects of Inservice Education Methods on Improving the Attitudes of Vocational Agriculture Teachers toward Physically Handicapped Students.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 6 (1981) 1, S.1-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Attitude Change; Attitudes toward Disabilities; Inservice Teacher Education; Physical Disabilities; Teacher Attitudes; Vocational Education; Alabama; Attitudes Toward Disabled Persons Scale
AbstractResults of this study show that (1) vocational agriculture teachers have positive attitudes toward the physically handicapped; (2) inservice education can significantly improve teacher attitudes and (3) effective inservice techniques include videotape presentations of handicapped persons and informal lectures. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: