Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLasley, Thomas J.
TitelResearch Perspectives on Classroom Management.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 32 (1981) 2, S.14-17Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Modification; Classroom Research; Classroom Techniques; Discipline; Elementary Secondary Education; Preservice Teacher Education; Skill Development; Student Behavior; Teacher Effectiveness; Teaching Experience
AbstractAn inductive analysis of studies on discipline reveal four characteristics of effective classroom management. Preservice teachers should be able to: (1) develop a workable set of rules; (2) respond consistently to inappropriate behavior; (3) structure activities to minimize disruption; and (4) respond to, but not denigrate, the disruptive student. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: