Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMack, Gregory L.; Luft, Vernon D.
TitelDetermining the Extent to Which Mainstreaming of Handicapped and Disadvantaged Students Is Accepted and Used in Secondary Vocational Agriculture Programs in North Dakota.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 22 (1981) 2, S.28-35Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Disabilities; Disadvantaged; Mainstreaming; Secondary Education; Teacher Attitudes; Vocational Education; North Dakota
AbstractDiscusses a study to determine how educating handicapped and disadvantaged students in the least restrictive environment is accepted and practiced by secondary vocational agricultural teachers in North Dakota. Includes conclusions and recommendations. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: