Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarsh, Herbert W.; Overall, J. U.
TitelThe Relative Influence of Course Level, Course Type, and Instructor on Students' Evaluations of College Teaching.
QuelleIn: American Educational Research Journal, 18 (1981) 1, S.103-12Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBusiness Administration; Course Content; Factor Structure; Followup Studies; Graduate Study; Higher Education; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Effectiveness; Test Validity; Undergraduate Study
AbstractCollege students evaluated teaching effectiveness at the end of course and one year after graduation. Results showed variance attributable to the specific instructor was much larger than that due either to course level or course type for both end-of-term and follow-up ratings, and the effects were stable. (Author/RL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: