Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRallis, Sharon F.; Bucci, John A.
TitelStaff Development as Ritual: An Additional Perspective for Inservice Education.
QuelleIn: Action in Teacher Education, 3 (1981) 1, S.19-25Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccountability; Behavior Change; Evaluation Methods; Inservice Teacher Education; Outcomes of Education; Program Effectiveness; Program Evaluation; Staff Development; Teacher Education Programs; Teacher Educators; Teacher Improvement
AbstractAn effective staff development program will act as a ritual which unifies and offers meaning, revitalizes, offers hope, and legitimizes the school. The accountability view of staff development effectiveness assumes that there is a direct and measurable relationship between professional development, instruction, and student performance. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: