Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHorak, Virginia M.
TitelA Meta-Analysis of Research Findings on Individualized Instruction in Mathematics.
QuelleIn: Journal of Educational Research, 74 (1981) 4, S.249-53Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterConventional Instruction; Educational Research; Elementary Secondary Education; Individualized Instruction; Learning Modules; Mathematics Instruction; Research Methodology; Teacher Developed Materials
AbstractA study was done on the effects of individualized instruction on mathematics achievement at the elementary and secondary school levels. A meta-analysis revealed the importance of using self-paced modular instruction in mathematics. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: