Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChapman, David W.; Kelly, Edward F.
TitelA Comparison of the Dimensions Used by Iranian and American Students in Rating Instruction.
QuelleIn: International Review of Education, 27 (1981) 1, S.41-60Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Evaluation; Cross Cultural Studies; Factor Structure; High School Students; High Schools; Student Attitudes; Student Evaluation of Teacher Performance; United States
AbstractDuring January, 1978, 880 Iranian and 599 American high school students completed the Classroom Behavior Survey. Comparison of results suggest that the dimensions on which Iranian and American students evaluate their teachers are substantially different, though the dimensions they use to evaluate characteristics of the course and content are similar. (Author/SJL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: