Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHagel, Phyllis L.
TitelThe Richford Experience: French Bilingual Education as a "Basic" Approach to Language Competence.
QuelleIn: French Review, 54 (1981) 3, S.393-400Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Cultural Differences; Elementary Education; English; Ethnic Bias; Family Characteristics; French; Inservice Teacher Education; Rural Environment
AbstractExplains the need for French bilingual education in the Franklin Northeast Supervisory Union, a rural area comprising five small towns in the northernmost section of Vermont near the Quebec border. Describes various aspects of the present bilingual program stressing its integration with the English-language curriculum. (MES)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: