Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDrake, James Bob
TitelAn Experimental Study Using Compressed Speech Theory in Continuing Education for Teachers.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 22 (1981) 1, S.48-56Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Audiotape Recordings; Audiovisual Instruction; Auditory Perception; Listening Comprehension; Speech Compression; Teacher Education; Teaching Methods; Verbal Communication; Vocational Education; Vocational Education Teachers
AbstractA study to determine the effect of 50 percent compression rate of speech on teacher comprehension revealed that there was no significant different in comprehension by teachers listening to audio tapes at a 50 percent compression rate and those listening at a normal speech rate. (LRA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: