Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Dan R.; Harty, Harold
TitelClassroom Management-Pupil Control Ideologies before and after Secondary School Science Student Teaching.
QuelleIn: Science Education, 65 (1981) 1, S.3-10Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitude Change; Classroom Environment; Classroom Techniques; Discipline; Higher Education; Preservice Teacher Education; Science Education; Secondary School Science; Student Teacher Attitudes; Student Teachers
AbstractInvestigates the influence of the student teaching experience on the change in attitude toward classroom management in secondary preservice science teachers (N=19). Two measures of classroom management orientation administered before and after the student teaching experience were examined, along with demographic dimensions of gender, science area, and early experiences. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: