Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKirst, Michael; Jung, Richard
TitelThe Utility of a Longitudinal Approach in Assessing Implementation: A Thirteen-Year View of Title I, ESEA.
QuelleIn: Educational Evaluation and Policy Analysis, 2 (1980) 5, S.17-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Assessment; Federal Legislation; Longitudinal Studies; Policy Formation; Program Implementation; Research Design; Research Needs
AbstractLongitudinal research demonstrates that: (1) initial consensual goals are formalized incrementally over time; (2) directions of these changes are influenced by constituencies participating in policy formation as well as broader social movements; and (3) evidence for longitudinal implementation studies needs to be garnered from a confluence of sources. (Author/RL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: