Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMills, Johnnie Ruth
TitelA Guide for Teaching Systematic Observation to Student Teachers.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 31 (1980) 6, S.5-9Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Observation Techniques; Higher Education; Individualized Instruction; Observational Learning; Preservice Teacher Education; Responses; Stimuli; Student Reaction; Student Teacher Relationship; Student Teacher Supervisors; Student Teachers; Student Teaching; Teacher Response
AbstractClinical feedback is a planned process of exploring collected data through nonjudgemental observation. Two programs are described which reflect faculty judgement that student teachers need training in systematic observation and analysis of the stimulus-response characteristics of teaching and learning. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: