Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHalford, Graeme S.
TitelA Learning Set Approach to Multiple Classification: Evidence for a Theory of Cognitive Levels.
QuelleIn: International Journal of Behavioral Development, 3 (1980) 4, S.409-22Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAge Differences; Classification; Foreign Countries; Learning Processes; Theories; Young Children; Australia
AbstractIn two separate task conditions, cells of a matrix could be filled either by taking account of only one dimension or by considering both dimensions. Subjects were 80 children 3 to 6 years of age. The majority of three-year-olds failed the two-attribute condition and there was a significant interaction between age and experimental condition. (Author/RH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: