Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHeaton, J. B.
TitelCommunication in the Classroom: Preparing a Functional Language Course for Teachers.
QuelleIn: English Language Teaching Journal, 35 (1980) 1, S.22-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Communication; English (Second Language); Second Language Instruction; Student Teacher Relationship; Teacher Education; Teaching Methods
AbstractDescribes materials that have been developed that are concerned largely with "metacommunication," the type of communication used by teachers to check whether messages have been received and understood. They are used to instruct Chinese-speaking teachers of mathematics, art, science, physical communication, and music to teach in English. (PJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: